IT üzemeltetés – Outsourcing

„Szolgáltatásunkból a cégvezetés annyit vesz észre, hogy minden működik.”

A könyvelés, banki szolgáltatások, rendezvényszervezés kapcsán már évtizedek óta természetesnek számít a kiszervezés, hiszen nem gazdaságos rövid időszakokra, illetve fél vagy negyed munkaidős feladatok elvégzésére profikat alkalmazni. Minden vállalkozás esetében az a racionális, ha a munkatársak a fő profittermelő folyamatokat felügyelik, a többi feladatot – mint például az informatika működtetését – lehetőség szerint külső partner végzi el.

A kiszervezett szolgáltatás számonkérhető, költséghatékony, kiszámítható és általában magasabb színvonalú. Ezért hisz egyre több vállalatvezető az outsource megoldásokban az IT területén is. A napi üzemeltetés mellett ráadásul folyamatosan fejleszteni, aktualizálni kell a rendszereket, illetve figyelni, hogy milyen új, innovatív megoldások tehetik hatékonyabbá, olcsóbbá, versenyképesebbé a cég tevékenységét.

 

uzemelttetes_tiff

Miért válasszon éppen bennünket?

  • eszkozazonositoSaját fejlesztésű, belső ügyviteli rendszerünk segítségével (Hibrid) folyamatosan követjük a karbantartási és egyéb feladatokat, ügyfeleink teljes eszközleltárát, hidegtartalékát, az informatikai rendszer költségeit, jelzéseit. A Hibrid funkcióit folyamatosan tökéletesítjük tapasztalataink és a felmerült ügyféligények alapján.
  • Munkatársaink naprakész kompetenciával rendelkeznek, a bevált és a legfrissebb technológiákat is ismerik, alkalmazzák. Csapatunk folyamatos belső-külső képzéseken és workshopokon vesz részt, így tudásunk nem csak elméleten, hanem tapasztalton is alapul.
  • Több hazai disztribútorral is jó kapcsolatot ápolunk ezért lehetőségünk van kipróbálni és letesztelni a legújabb megoldásokat.
  • Saját fejlesztésű, belső tudásbázis rendszerünkben (SilverFrog Tree) az összes megoldott esetet-problémát tároljuk, és egy ismerős kihívás esetén a kipróbált megoldásokat e tudásbázisból gyorsan elő tudjuk keresni, így jelentősen csökken a hibaelhárítások idejét.
  • Közös szolgáltatásokat építünk fel azokra a feladatokra, amire jellemezően minden ügyfelünknek szüksége van. Ilyenek a levelezés, a kéretlenlevél-szűrés, a virtualizált megoldások vagy tesztkörnyezetek kialakítása, amelyek egyenként drágán fenntartható vagy nehezen felügyelhető rendszerek lennének, ám a költségeket megosztva minden ügyfelünk a legkorszerűbb megoldáshoz juthat a legelőnyösebb áron.
  • Ügyfeleinknek elkészítjük az informatika fejlesztési térképét, vezetői kimutatásokat biztosítunk költségek csoportosítására.
  • Központi felügyeleti rendszert üzemeltetünk a kiszolgálók és hálózati eszközök monitorozására, ami ügyfelünknek azt biztosítja, hogy az eszköz előbb „szól” egy esetleges problémáról mint azt a felhasználók tapasztalnák. A legtöbb esetben ügyfeleink észre sem veszik, hogy történt valamit, csak azt, hogy reggel bemennek dolgozni és tudnak dolgozni.

Informatikával támogatott munkahelyeket üzemeltetünk, nem csupán számítógépeket. Az elsődleges feladat számunkra az, hogy az ügyfelek folyamatosan saját feladataikra tudjanak koncentrálni. Hiszünk benne, hogy ehhez együtt kell élni a partnerrel.

Főbb IT outsource kompetenciáink:

  • Munkaállomások, hálózatok üzemeltetése, monitorozása, karbantartása
  • Microsoft alapú kiszolgálók és asztali rendszerek üzemeltetése és felügyelete
  • Patch menedzsment
  • Nyílt forráskódú kiszolgálói környezetek felügyelete
  • Internetes forgalomszűrés/forgalommenedzsment rendszerek üzemeltetése
  • Virtuális kiszolgáló környezetek felügyelete
  • Vékonykliens alapú rendszerek üzemeltetése

·         akár 24/7 órás hotline

·         egyedi fejlesztésű eseménykezelő rendszer – Hibrid

o   leltármenedzsment

·         hidegtartalék kezelés

·         eseménymenedzsment

  • nyomtató felügyeleti rendszerek üzemeltetés
  • ISP szolgáltatások menedzsmentje
  • mentési rendszerek üzemeltetése