Műszaki üzemeltetés felhasználói nézőponttal
Szolgáltatásainkat úgy építettük fel, hogy tudjuk, ügyfeleink két fontos dolgot várnak tőlünk:
- mindig működjön az informatika;
- ha mégsem, vagy valami változtatásra van szükség, akkor a leggyorsabban történjen a beavatkozás.
A két cél eléréséhez
- 24 órás távfelügyeleti rendszert működtetünk, amivel ügyfeleink kritikus rendszereit folyamatosan figyeljük és a legtöbb meghibásodást meg tudjuk előzni;
- távoli elérésen keresztül intézzük a beavatkozások 90 %-át, lehetőleg azonnal;
- két szervízközpontunkban 10 kolléga várja a telefonhívásokat vagy e-mailes bejelentéseket, és segít ügyfeleinknek olyan dokumentációs háttérrel, hogy bármelyik kolléga, bármely ügyfelünk, bármely eszközén, azonnal hozzá tud fogni a hibaelhárításhoz;
- akár heti 7 nap, napi 12 órában fogadjuk és teljesítjük a hozzánk érkező kéréseket.
emberi
Személyre szabott díjazási modell
Partnereink igényei alapján alakítottuk ki díjazási rendszerünket. A csomagok két részre oszlanak:
1. Fix havidíj
2. Alacsony rendelkezésre állási díj, óradíj, kiszállási díj
2. Alacsony rendelkezésre állási díj, óradíj, kiszállási díj
Fix havidíjas csomagjainkat azon partnereknek ajánljuk, akik tervezhető IT költségeket szeretnének az egész évre elosztva, általában folyamatosan van feladat, megbízható stabil partnerre van szüksége folyamatos kapcsolattartással.
Flexi szolgáltatási csomagjaink:
Mozgó havi költséges csomagjainkat azoknak ajánljuk, akiknek fontos a biztonság, a folyamatos felügyelet, de alapvetően minimális tervezhető feladat van informatikai rendszerükkel.
Rendelkezése állás alapon az alábbi csomagokat kínáljuk nekik:
Minden csomag beépítetten tartalmazza a magas szintű szakmai hozzáértésünket, és az elkötelezettséget ügyfelünk rendszereinek működése iránt.
Pontos és részletes ajánlatot a rendszer méretének (munkaállomások, szerverek, telephelyek) megismerésével tudunk adni.
Szakmailag tudásunk kiterjed
- sok telephelyes hálózatok támogatása (Mikrotik, Fortinet, Cisco - tűzfalak, routerek, VPN, stb);
- összetett szerverkörnyezetekre (virtualizáció: VMware, Hyper-V és Windows, Linux szerverek);
- barangolást vagy voucherezést is lehetővé tévő WiFi hálózatok építésére, üzemeltetésére (Ubiquiti, Mikrotik, Cisco);
- üzleti alkalmazások támogatása vagy biztosítása (levelezés, fájl és nyomtatószerverek stb);
- különböző platformos felhasználói rendszerek támogatására (Windows, MacOS, Linux);
- és még sok mindenre.
Kapcsolódó tartalmak:
- a GDPR betartásának műszaki részét szintén ránk bízhatja, erről részletesebben itt:
- szoftver bérlet (SPLA és O365) és eszközfinanszírozás: ITT