Rendszergazdai szolgáltatás

Műszaki üzemeltetés felhasználói nézőponttal

Szolgáltatásunkat úgy építettük fel, hogy tudjuk ügyfeleinknek két fontos dolgot várnak tőlünk:
  • mindig működjön az informatika;
  • ha mégsem, vagy valami változásra van szükség akkor a leggyorsabban történjen a beavatkozás.
 

A két cél eléréséhez

  • 24 órás távfelügyeleti rendszert működtetünk, amivel ügyfeleink kritikus rendszereit folyamatosan figyeljük és a legtöbb meghibásodást meg tudjuk előzni
  • Távoli elérésen keresztül intézzük a beavatkozások 90 %-át, lehetőleg azonnal
  • két szervízközpontjainkban közel 10 kolléga várja a telefonhívásokat, e-mailes bejelentéseket és segít ügyfeleinknek olyan dokumentációs háttérrel, hogy bármelyik kolléga bármely ügyfelünk bármely eszközéhez azonnal hozzá tud nyúlni,
  • akár heti 7 nap, napi 12 órában fogadjuk és teljesítjük a hozzánk érkező kéréseket
 
Emberi hangon beszélünk. Tudjuk, hogy a legtöbb ügyfelünk nem informatikai szakember. Ezt tiszteletben tartva a lehető legkevesebb szakmai zsargonnal magyarázzuk el a sokszor összetett szakmai kérdéseket is. Eszközbeszerzés vagy beruházás során is figyelembe vesszük az adott eszköz leendő környezetét, felhasználóját és úgy ajánlunk eszközt vagy adunk tanácsot a kiválasztáshoz. Amennyiben az üzletmenet igényli helyszíni kollégát is tudunk biztosítani.
 
emberi
 

Személyre szabott díjazási modell

Partnereink igényei alapján alakítottuk ki díjazási rendszerünket. A csomagok két részre oszlanak:
1. Fix havidíj
2. Alacsony rendelkezésre állási díj óradíj, kiszállási díj
 
Fix havidíjas csomagjainkat azon partnereknek ajánljuk, aki tervezhető IT költségeket szeretne az egész évre elosztva, általában folyamatosan van feladat és megbízható stabil partnerre van szüksége, folyamatos kapcsolattartással. Fix szolgáltatási csomagjaink:
 
 
 
 
Mozgó havi költséges csomagjainkat azoknak ajánljuk, akiknek fontos a biztonság, a folyamatos felügyelet, de alapvetően minimális tervezhető feladat van informatikai rendszerükkel. Rendelkezése állás alapon az alábbi csomagokat kínáljuk nekik:
 
 
 
Minden csomag beépítetten tartalmazza a magas szintű szakmai hozzáértésünket, és az elkötelezettséget ügyfelünk működése iránt.
Pontos és részletes ajánlatot a rendszer méretének (munkaállomások, szerverek, telephelyek) megismerésével tudunk adni.
 
 

Szakmailag tudásunk kiterjed

  • sok telephelyes hálózatok támogatása (Mikrotik, Fortigate, Cisco - tűzfalak, routerek, VPN, stb)
  • összetett szerverkörnyezetekre (virtualizáció VMware, Hyper-V, Windows és Linux szerverek)
  • barangolást vagy voucherezést is lehetővé tévő WiFi hálózatok építésére, üzemeltetésére (Ubiquiti, Mikrotik, Cisco)
  • üzleti alkalmazások támogatása vagy biztosítása (levelezés, fájl és nyomtatószerverek sb)
  • különböző platformos felhasználói rendszerek támogatására (Windows, Apple, Linux)
  • és még sok mindenre.
 

Kapcsolódó tartalmak:

  • a GDPR betartásának műszaki részét szintén ránk bízhatja, erről részletesebben itt:
  • szoftver bérlet (SPLA és O365) és eszközfinanszírozás: ITT